3031001303 |
Ficció digital infantil i juvenil, què és i per què m'hauria d'importar? |
2020-2021 |
Conferència. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
15/12/2020 - 15/12/2020 (2 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat II
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Diuen les estadístiques que el 78% de la població en edat d'escolaritat obligatòria consumeix regularment formes de videojoc durant el seu temps lliure.
Sembla, però, que aquesta forma de cultura tan representativa de el moment actual que viu el nostre alumnat està lluny de ser integrada de manera sistematitzada dins dels currículums educatius i dels canals de formació inicial i permanent de professorat.
La innovació educativa insisteix a introduir el joc com a metodologia amb la qual ensenyar altres coneixements, però ... Sabem jugar? Sabem què són els videojocs? Com ens parlen? Com entendre'ls?
En aquesta trobada es pretén que les assistents comencin a comprendre i valorar la ficció digital com a forma cultural i estèticament rellevant per a l'educació artística i literària de l'alumnat.
|
| |
Objectius |
Entendre els elements que defineixen i caracteritzen la ficció digital infantil i juvenil.
|
| |
Continguts |
- Si això no va de llibres, de què va? Les propietats que defineixen la ficció digital infantil i juvenil.
- El nou circuit digital. On i com es troben les obres de qualitat?
|
| |
Formador/a |
Lucas Ramada Prieto
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa.
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
Persones destinatàries |
Docents en general Educació infantil, primària i secundària.
|
| |
E-mail |
crp-gava@xtec.cat
|
| |
|
|